Procesul de colaborare

Propunem pentru compania ta o colaborare bazată pe încredere, transparență și comunicare. Știm cât de importantă este reușita oricărui eveniment, cu atât mai mult cu cât sunt implicați oamenii ce fac parte din echipa ta. Care sunt pașii procesului de colaborare:

01.

Consultare inițială
și nevoi

Primul pas implică o întâlnire inițială sau o discuție pentru a înțelege nevoile și obiectivele dvs.

02.

Propunere
personalizată

BIBI ADVENTURE pregătește o propunere personalizată in max 4 zile de la întâlnirea / discuția inițială care include un plan detaliat al evenimentului, inclusiv activități, facilități, program, opțiuni de cazare și masă, precum și estimarea costurilor.

03.

Negociere și
ajustare

După primirea propunerii, se pot face negocieri pentru a se asigura că aceasta se potrivește cu bugetul și așteptările dvs.
Pot apărea modificări sau ajustări în funcție de feedback.

04.

Confirmarea și semnarea contractului

Odată ce detaliile au fost stabilite, se încheie un contract care stipulează toate serviciile și condițiile colaborării. Contractul trebuie semnat de ambele părți pentru a oficializa acordul.

05.

Planificarea
detaliată

După semnarea contractului, începe procesul de planificare detaliată. Se stabilește un program exact pentru eveniment, se confirmă detaliile logistice și se organizează toate serviciile.

06.

Execuția
evenimentului

În ziua evenimentului, echipa BIBI ADVENTURE se ocupă de execuția planului, astfel încât totul să se desfășoare conform așteptărilor.

07.

Evaluarea și feedback-ul post-eveniment

După încheierea evenimentului, se solicită feedback și se evaluează succesul experienței. Acesta poate include măsurarea rezultatelor și discuții despre îmbunătățiri pentru evenimentele viitoare.

08.

Continuarea colaborării

 În funcție de experiență și feedback-ul echipei, se analizeaza conditiile de colaborare, situație în care se poate stabili un plan pentru evenimente viitoare și posibilitatea de flexibilitate pe costuri.